تمامی پایگاه‌های امداد جاده ای، دریایی و کوهستان جمعیت هلال احمر آماده باش کامل هستند

غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: با توجه به تعطیلات اخیر و حضور پرشمار هموطنان ما در استان مازندران، تمهیدات لازم جهت پاسخگویی به فوریت‌های امدادی این ایام توسط این جمعیت پیش بینی شده است.

او افزود:به تمامی پایگاه‌های امدادجاده ای، دریایی و کوهستان اعلام آماده باش شده است و تیم‌های عملیاتی مستقر در این پایگاهها، با تجهیزات کامل آمادگی لازم جهت ارائه خدمات امدادی به شهروندان، گردشگران و مسافران را دارند.

فخاری ادامه داد: همچنین تیم‌های واکنش سریع و پشتیبانی شعب هم در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت نیاز بتوانند نسبت به پاسخگویی حوادث و سوانح و پشتیبانی از تیم‌های امدادی اقدام کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران: گفت در حوزه سواحل نیز تیم‌های امدادی و موتور سوار مستقر در مناطق ساحلی استان نیز به دقت نوار ساحلی را مورد پایش قرار می‌دهند تا بتوانند به مسافران خدمات لازم را ارائه کنند.

او ضمن هشدار به مسافران نسبت به رعایت نکات ایمنی به ویژه در زمان حضور در ساحل و هنگام شنا در دریا گفت: هموطنان می‌توانند در صورت بروز هرگونه حادثه با ندای ملی امداد و نجات (۱۱۲) تماس حاصل نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار